promienie

O!dyktando

Tegoroczna edycja akcji kładzie nacisk na mobilność odbiorców i ich preferencje co do korzystania ze smartfonów. Dlatego głównym elementem akcji jest aplikacja „O!dyktando”, w której uczniowie znajdą nie tylko O!błędne dyktando, ale i Ortogrę.

O!błędne Dyktando, akcja edukacyjna skierowana do dzieci i młodzieży, organizowana już po raz czwarty! To największy wirtualny test z ortografii w kraju - co roku bierze w nim udział kilkanaście tysięcy uczniów z kilku tysięcy szkół. O!błędne dyktando to o!błędne emocje, zdrowa rywalizacja i dobra zabawa! W tegorocznym dyktandzie uczestnicy zadecydują co fajnego chcą zrobić w wirtualnej wycieczce po Warszawie.

Poza częścią digitalową co roku odbywa się również Wielki Finał - w jego trakcie najlepsi piszą dyktando pod okiem ekspertów językowych i walczą o tytuł „Obłędnego Mistrza Ortografii”

Oprócz O!błednego Dyktanda w aplikacji jest dostępna Ortogra - stworzona specjalnie po to, by uczyć i bawić każdego w każdym wieku.

Do wygrania w tym roku są bezbłędne nagrody między innymi takie jak: konsola Nintendo Switch, Play Station 4, hulajnogi elektryczne, kamery sportowe GoPro, aparaty fotografii natychmiastowej, głośniki przenośne i wiele innych.

Akcja jest wspierana przez youtuberów takich jak np. Hejka Tu Lenka, Madison Mint i Cypriana Grabowskiego oraz działaniami w ramach kampanii Google AdWords i Facebook Ads.

Akcja ruszyła 19 sierpnia 2019 r., a jej zakończenie planowane jest na sobotę 05.10.2019 podczas Wielkiego Finału w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie. Finałowi będzie towarzyszyć event „Bezbłędna Warszawa” z wieloma atrakcjami takimi jak zajęcia sportowe, zręcznościowe, plastyczne, muzyczne, komputerowe czy językowe.

Projekt dla marki Pilot realizuje agencja Moon Media, która odpowiada za stworzenie aplikacji, przygotowanie wsparcia video dla akcji, wybór influencerów jak i pomoc organizacyjną.

PARTNERZY AKCJI